Ik ben alweer een paar maandjes lekker bezig met goed.is. De website die het goede viert. Voorzien van een vleugje idealisme en een overdosis aan menselijkheid.
Het is een beetje anders dan anders. Normaal gesproken schep ik de ideale voorwaarden om het daarna vol vertrouwen over te dragen aan anderen die er leven in blazen. Maar deze keer ligt het balletje bij mij. En ik zal eerlijk toegeven het is nog niet zo gemakkelijk om veel mensen te bereiken. Nu heb ik me niet voor de volle 100% op kunnen storten maar er staan nu al meer dan 400 posts en vele zijn van mij.
Het is tijd om eens wat afstand te nemen en te kijken waar je staat. Wat gaat er goed? Wat kan er beter? Waar wil je heen? Natuurlijk kun je daar zelf over gaan filosoferen maar ik hoor juist graag wat anderen er van vinden. Enter Workforce van Fast Moving Targets. Een forum waar internet specialisten zoals mijzelf vragen beantwoorden van andere specialisten of bedrijven en zo via micro payments hun inspanning beloond zien. Samen met Erwin Blom heb ik de volgende vragen geformuleerd.
De vragen
- Hoe kan Goed.is deelnemen aantrekkelijk maken voor mogelijke delers?
- Hoe boort Goed.is nieuwe bronnen aan, hoe en waar vindt Goed.is mensen die graag en regelmatig delen in hun vriendenkring en een latente behoefte hebben om dat ook voor de rest van de wereld te doen?
- Hoe maak je van die mensen ambassadeurs voor Goed.is?
Kan niet wachten naar de antwoorden. En jij bent natuurlijk van harte uitgenodigd om ook je feedback te geven.
0