in Alles komt goed

Asahi beer

oude reclame poster voor asahi bier waar op een schilderachtige manier twee lachende mannen met kleine zwarte snorretjes en golvend zwart haar samen proosten met een lachende vrouw in hun midden.

Een poster uit vervlogen tijden van een bedrijf dat sinds 1889 bestaat en nu best een grote speler is in de wereld. De poster hangt er niet uit nostalgie of voor de vibe. Hij hangt er gewoon nog steeds.

Asahi has a 48.5% share of the Australian beer market. In response to a maturing domestic Japanese beer market, Asahi broadened its geographic footprint and business portfolio through the acquisition of beer businesses in Western Europe and Central Eastern Europe. This has resulted in Asahi having a large market share in many European countries, such as a beer market share of 44% in the Czech Republic, 32% in Poland, 36% in Romania, and 18% in Italy.

Wilde er een foto van maken omdat ie behoorlijk “fout” voelt. Met de snorretjes en de imperialistische vibe. Maar dat kan zomaar allemaal projectie zijn.

4
Soort van gedagboekt op

Wat vind jij?

Reageer

Wil je reageren via je eigen site? Zet een link naar deze post in je eigen post en dan komt het automagisch hier terecht. Heb je geen webmention functionaliteit vul dan de link naar je post hieronder in (meer uitleg op Indieweb.org).